Gyakran ismételt kérdések
RÓLUNK
Mi ez a LifeBox?

Tudjuk, hogy az egészséges nassolni valókat felfedezni, több üzletből , kézműves műhelyekből összeválogatni, rendkívül költséges és időigényes dolog. Ezt a terhet szeretnénk levenni a válladról, ezért hoztuk létre a LifeBox.hu weboldalt. A LifeBox az első előfizetéses snack csomagküldő szolgáltatás Magyarországon, amiben minden hónapban egyenesen az otthonodba szállítjuk a gondosan összeválogatott finomságokat. A dobozokat megrendelheted egyszeri alkalommal, vagy elő is fizethetsz rájuk. Az előfizetés rengeteg előnnyel jár, többek közt olcsóbban juthatsz hozzá kedvenc dobozodhoz.

Ha az előfizetést választod, akkor elegendő lesz egyszer megrendelned, utána mi havonta, automatikusan szállítjuk neked az ínyencségekkel teli csomagot! Természetesen az előfizetésed bármikor, pár kattintással lemondhatod, de mi bízunk abban, hogy elnyeri a tetszésed és azon leszünk, hogy minden hónapban izgatottan várd az új dobozt!

HOGYAN MŰKÖDIK?
Mire számíthatok a dobozban?

A dobozok a nagyságuktól függően  7-10, 12-14 vagy 26-30 darab snacket fognak tartalmazni. Energia szeletek, csokoládé, keksz, szárított gyümölcsök és egyéb finomságok lesznek a dobozodban.

 

Kiválaszthatom én, hogy mi legyen a dobozban?

Célunk, hogy minden hónapban a legújabb, legfrissebb termékeket tegyük a csomagba, havonta más és más összeállításban. Hisszük, hogy ha nem tudod pontosan mit kapsz a dobozban, sokkal nagyobb lesz a felfedezés öröme! Biztos lehetsz benne, hogy ellenőrizzük az összetevőket, és minden terméket meg is kóstolunk. Így ügyelünk arra, hogy tényleg csak hozzáadott cukroktól és adalékanyagoktól mentes, a paleo étrendnek is termékek kerüljenek hozzád, neked már erre nem lesz gondod.

Milyen gyakran változik a csomag tartalma?

A dobozokat havonta küldjük részedre, a csomag tartalma minden hónapban változni fog. Az „előző havi dobozok” menüpontban meg tudod nézni, hogy azok a csomagok mit tartalmaztak.

Hogyan tudom leadni a rendelésem?

A rendelés folyamat nagyon egyszerű. Válaszd ki a neked tetsző csomagot, majd a mellette található legördülő menüből válaszd ki, hogy milyen előfizetést szeretnél vásárolni (minél hosszabb időszakra fizetsz elő – 3, 6 vagy 12 hónap – annál kedvezőbb áron kapod a csomagot) Tedd a kosárba a kiválasztott csomagot, add meg a címed, a fizetési információkat, majd kattints a „Megrendelem”gombra.

Ajándékba is adhatom a dobozokat?

Természetesen! Ha van olyan családtagot, barátod vagy ismerősöd, akiről tudod, hogy szeretné a LifeBox-ot miért ne lephetnéd meg vele ajándékba? A szállítási cím résznél egyszerűen csak add meg az ő nevét és mi oda szállítjuk a csomagot. Ha kitöltöd az üdvözlőkártya részt is, akkor a te üzeneteddel ellátott kis kártyát is bele fogjuk tenni a csomagba. Ezzel biztosan nagy örömet fogsz okozni!

Megéri ez a doboz az árát?

Dobozaink ára tükrözi a csomagban lévő termékek magas minőségét. A legtöbb szupermarketben találsz már olcsó, töltő-, tömegnövelő adalékokkal teli snackeket. A LifeBox-nál az a célunk, hogy kiváló minőségű és magas tápanyag tartalmú termékeket kínáljunk, amik nehezen, vagy egyáltalán nem találhatók meg egy helyen. Gyakran fogunk együtt dolgozni kistermelőkkel, kézműves termékekkel, akiket támogatni szeretnénk, így a dobozok árában ez is megjelenik.

Ételallergiám van, megfelelő lesz nekem a csomag tartalma?

Sok termékünk tartalmaz mogyorót, ami nem megfelelő a mogyoróallergiában szenvedők számára. Kérjük vedd figyelembe, hogy egyes termékeket olyan üzemekben gyártanak amelyek glutént, tejet, szóját és más allergén anyagokat tartalmazó terméket is gyártanak. Ha bármilyen aggodalmad merül fel ezzel kapcsolatban, írj nekünk az ugyfelszolgalat_kukac_lifebox.hu címre.

Elégedetlen vagyok a csomaggal, visszaküldhetem?
Igen. A visszaküldés pontos feltételeit megtalálod az Általános Szerződési Feltételek menüpontban.
Csak előfizetéssel tudok vásárolni?

Nem, lehetőség van dobozaink egyszeri megvásárlására is. Ez esetben az “egyszeri dobozok” menüpontban megtalálható dobozokból válaszd ki a neked leginkább megfelelőt. Reméljük elnyeri a tetszésed, és ellőfizetésre váltasz, így azon kívül, hogy nem kell havonta a rendelés leadásával időt töltened, még olcsóbban is juthatsz a dobozhoz!

Mit jelent pontosan az előfizetés?

Az előfizetés azt jelenti, hogy elegendő egyszer megrendelned valamelyik csomagunkat, onnantól fogva mi minden hónapban automatikusan szállítjuk neked. A megrendelt csomag árát is automatikusan fogja elutalni részünkre a számlavezető bankod minden hónapban egészen addig, amíg le nem mondod az előfizetést. Ezt bármikor, pár kattintással megteheted.

Hogyan tudom lemondani az előfizetésem?
Előfizetésed bármikor, indoklás nélkül lemondhatod webáruházunk „saját fiókom” – „előfizetéseim” menüpontja alatt. Amennyiben lemondtad, onnantól fogva nem terheljük tovább a bankkártyád az előfizetésed összegével.
Hogyan tudom megváltoztatni az előfizetésem egy másik csomagra?

Ebben az esetben a már meglévő előfizetésed le kell  mondanod webáruházunk „saját fiókom” – „előfizetéseim” menüpontja alatt, majd megrendelned egy új dobozt. Onnantól kezdve az új csomagot fogod kapni, és ennek a csomagnak az árát fogja a bankod részünkre automatikusan átutalni.

Ha meglévő rendelésemmel kapcsolatban van kérdésem, kihez fordulhatok?

Fordulj bátran ügyfélszolgálatunkhoz az ugyfelszolgalat_kukac_lifebox.hu címen, vagy hívj minket a 30/346 6607-es telefonon. Kérjük, a gyors ügyintézés érdekében minden esetben keresd elő a rendelésed sorszámát, melyet a visszaigazoló e-mailek tárgyában, valamint magában a levélben, illetve a honlapon, személyes bejelentkezést követően az „Előfizetéseim” menüpontban is megtalálsz!

SZÁLLÍTÁS
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási költség egységesen 990 forint.
Mennyi időn belül szállítunk?

Amenniyben egyszeri dobozt vásárolsz és 13:00-ig leadod rendelésed, azt még aznap átadjuk a futárnak, és már másnap meg is kaphatod. Az előfizetéses megrendeléseket minden hónap első hetében postázzuk, ez azt jelenti, hogy pl. az november 30-ig leadott rendeléseket december első hetében adjuk át a futárnak.  A csomagok feladása minden hónap első hetében történik (legkésőbb 10-ig minden csomagot feladunk). A csomag feladásáról e-mailben tájékoztatunk Téged, az azt követő munkanapon várható annak kézbesítése.

Befér a csomag a postaládába?
Jelenlegi dobozaink nem férnek be a postaládába. Annak érdekében, hogy minden snack beférjen a dobozba, valamint épségben és sértetlenül érkezzen meg hozzád nem borítékban, hanem egy kicsit nagyobb dobozban küldjük.
Mi a teendőm, ha nem érkezik meg a csomag?

Ha nem kapod meg a csomagod a feladási értesítő email utáni 2-3 nappal sem, feltétlen értesíts minket az ugyfelszolgalat_kukac_lifebox.hu címen. Semmiképpen nem szeretnénk, hogy kedvenc snackjeid nélkül maradj, ezért olyan gyorsan intézkedünk, ahogy csak tudunk!

Visszakérhetem a doboz árát is?

Természetesen. Kérjük vedd figyelembe, hogy csak, eredeti, sértetlen csomagolású, és minden terméket tartalmazó dobozt veszünk vissza. A visszaküldés részletes feltételeit megtalálod az Általános Szerződési Feltételekben, ide kattintva.

Hová küldjem vissza a terméket?

Postacímünk a következő: LifeBox.hu 8200 Veszprém, Rómer Flóris u. 2.

Kérjük vedd figyelembe, hogy utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni, ezért sima postai küldeményként add fel.

FIZETÉS
Mikor kell kifizetni a megrendelésem?

“Egyszeri doboz” megrendelésekor a rendelés leadásával egyidőben kell fizetned.

Ha valamelyik előfizetéses dobozt választod, akkor kizárólag bankkártyával tudsz fizetni, és a megrendeléssel egy időben fizeted az első doboz árát. A következő doboz árát pontosan 1 hónap múlva, a következők 2 hónap múlva, és így tovább.
Az előfizetéses dobozokat minden hónap első hetében adjuk át a futárnak.

Példa:
November 15-én megrendeled a Paleo Napsugár csomagot, havi előfizetéssel. A doboz ára 8.990 Ft + 990 Ft a szállítási költség, ami összesen 9.890 Ft. A vásárlással egyidőben fogod kifizetni bankkártyáddal a 9.890 Ft-t, a következő terhelés december 15-én fog megtörténni, aztán január 15-én és így tovább.

Példa 2:
November 15-én megrendeled a Paleo Napsugár csomagot, 3 havi előfizetéssel. A 3 doboz ára 26.160 Ft + 2.970 Ft a 3 szállítási költség, ami összesen 29.130 Ft. A vásárlással egyidőben fogod kifizetni bankkártyáddal a 29.130 Ft-t. A következő terhelés február 15-én fog megtörténni, aztán május 15-én és így tovább. Természetesen a dobozkat minden hónap elején meg fogod kapni, nem csak 3 havonta.


Kérjük vedd figyelembe, hogy az előfizetéses doboz kiküldése, csak a teljesített fizetés után történik meg. A befizetésnek a hónap utolsó napjáig be kell érkeznie, hogy a következő nónap elején a csomagot feladjuk részedre.

Tényleg csak egyszer kell megrendelnem az előfizetéses dobozt, és utána automatikusan vonjátok a számlámról az összegét?

Igen. Ha a havi előfizetést választod akkor havonta, ha a 3 havi előfizetést választod akkor 3 havonta, amennyiben a 6 havi előfizetést választod akkor 6 havonta fogjuk megterhelni a kártyád a megrendelésed összegével.

Természetesen mindegyik előfizetést bármikor, pár kattintással lemondhatod!

Mi történik, ha nem tudjátok az előfizetés árát beszedni a bankszámlámról?

Előfordulhat, hogy nem sikerül beszednünk a bankszámládról a megrendelésed összegét. Ennek több oka is lehet (lejárt bankkártya, időközben megszüntetett számla, nincs fedezet a számlán..stb.).

Azt semmiképpen nem szeretnénk, hogy valami miatt ne kapd meg a havi csomagod!

A csomagok feladása minden hónap első hetében történik,  így pár nap még a rendelkezésünkre áll, hogy közösen orvosoljuk a problémát. Sikertelen beszedés esetén kollégánk felveszi veled a kapcsolatot.

Hogyan tudom megváltoztatni a bankkártyám adatait?

Előbb utóbb minden bankkártya lejár, de előfordulhat, hogy még előtte bankot váltasz. Ezekben az esetekben a havi csomagod árát nem tudja felénk a bankod továbbítani, így az előfizetésed megszűnik. Az új bankkártyáddal ezért újra meg kell rendelned a kiválasztott csomagot.

Biztonságos a weboldalatok?

A LifeBox oldalon történő vásárlás biztonságos és titkos. A Barion Payment Zrt. megoldását használjuk fizetéskor. Az Barion szerverein lesznek eltárolva a bankkártyád adatai, mi nem tárolunk semmiféle kártyainformációt.

SAJÁT FIÓKOM
Hol találom a megrendeléseim, előfizetéseim?
Webáruházunkban bejelentkezés után a „saját fiókom” menüpontra kattintva találod meg az „előfizetéseim” menüpont alatt. Itt tudod lemondani, vagy megváltoztatni az előfizetésed, illetve itt tudod megváltoztatni a szállítási és számlázási címed valamint bármilyen adatod.
Hogyan tudom törölni az előfizetésem?
Az előfizetésed törlése nagyon egyszerű, és bármikor pár kattintással megteheted. Bejelentkezés után a „saját fiókom” menüpontra kattintva az „előfizetéseim” menüpont alatt kattints a „törlés”-re. Bármikor felfüggesztheted az előfizetésed, és a későbbiekben bármikor újra indíthatod.
Hogyan válthatok másik előfizetésre?

Ha előfizetést szeretnél váltani, akkor belépés után a „saját fiókom” menüben törölnöd kell a meglévő előfizetésed, majd megrendelni az új előfizetést.
Kérjük vedd figyelembe, hogy először törölnöd kell az előfizetésed ha másik csomagra szeretnél váltani. Ha a meglévő előfizetésed időtartamán szeretnél változtatni (pl. haviról 3 havi előfizetésre váltanál) akkor az „előfizetésem módosítása” gombra kattintva teheted meg ezt.

Hogyan tudom megváltoztani a szállítási címem?
Bejelentkezés után a „saját fiókom” menüpontra kattintva tudod megváltoztatni a szállítási címed.
Személyesen átvehetem a rendelésemet?
Offline üzlettel jelenleg nem rendelkezünk, így rendelésed személyes átvételére nincsen lehetőség.

A PALEO DIÉTÁRÓL

Mi az a paleo étrend?

A paleo étrend követi paleolitikus őseink étkezési szokásait. A leginkább vadon élő állatok húsából és növényekből álló diétánál a vadászó-gyűjtögető őseink nem voltak elhízottak és sok olyan degeneratív betegségtől voltak mentesek, amelyek napjainkban általánosak.

A paleo diéta különböző ételeket tartalmaz, húst, vadon élő tengeri termékeket, zöldségeket, tojásokat, dióféléket és magokat, zsírokat és korlátozott mennyiségű gyümölcsöt. A paleo diéta nem tartalmaz gabonát, tejterméket, hüvelyeseket, növényi olajokat vagy finomított cukrot, és kerüli a magasan feldolgozott élelmiszereket. Ez nem annyira “étrend”, hanem életstílus választás. Egyszerűen csak élvezd a tápanyagban gazdag ételeket, amelyeket genetikailag arra terveztek, hogy táplálkozzunk belőlük.

Én nem követem a paleo diétát, nekem is jók ezek a termékek?

Természetesen! Nem muszáj követned a paleo diétát ahhoz, hogy élvezd az egészséges és jóízű snackeket. Minden snackünk mentes a gluténtól, tejszármazékoktól, szójától, gabonaféléktől és a hozzáadott cukroktól. Kiváló élelem és energiaforrás minden egészségtudatos embernek.

Bármilyen további kérdésed van, kérjük, keress minket az alábbi elérhetőségeken:

– Telefonos ügyfélszolgálat: 30/346-6607 (hétfőtől- péntekig, 9.00-16.00 között)

– Email: ugyfelszolgalat_kukac_lifebox.hu

 

Még ennyi időd van megrendelni a szeptemberi dobozod!

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Ne feledd, hogy minden termékünk mentes az alábbi összetevőktől: szója, gabonafélék, tej, glutén és finomított cukrok.

Kövess minket Facebookon és az Instagramon!